onsdag den 13. marts 2013

Ringenes Herre update: To bøger på 18 dage

Så blev jeg færdig med the Two Towers og gjorde det på otte dage - også ret god tid ^^
Så i alt er jeg oppe på 18 dages læsning - tror næsten at jeg kan slå Doms rekord på to måneder for vil begynde på the Return of the King i aften

Selve Return of the King fylder 416 sider men bogen er reelt færdig på side 322 - så er resten ekstra om de forskellige race og OG HOBBIT STAMTAVLER!!!! Jeg skal så meget låne denne bog på engelsk og skrive dem ned jeg skal jeg skal jeg skal jeg SKAL!

Ser ud som om vi starter over ved Merry og Pippin igen - bare rolig jeg har kun smugkigget i indholdsfortegnelsen.... God fornøjelse til mig igen om lidt og i hører mere om den næste bog af Ringenes Herre igen i morgen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar