mandag den 18. marts 2013

Jeg så mig selv vågne

Jeg drømte noget underligt i nat... Det var som om at jeg var med i en Søstrenes Børn film... Allerede her er det underligt for det hundrede år siden jeg har set eller haft lyst til at se en Søstrenes Børn film... Nå men vi kom så på et tidspunkt til Skotland - jeg tror det var Skotland for der var sækkepibe musik og en masse grønne marker... Vi spurgte den lokale fårehyrde om han vidste hvor vores sommerhus var og han pejede op på et lille hus på en bakketop. Vi kørte derop i vores tætpakkede bil. Da vi gik ind kæmpede mig og min søster os ned ad trapperne. Hun mente hun havde ret til at se badeværelset først men den ville jeg ikke gå med til for jeg var der mindst lige så nysgerrig som hun var! Da vi åbnede døren indtil badeværelset forsvandt lyset for mig og i stedet stod jeg og så ind i et værelse som skræmmende nok lignede vores soveværelse på en prik. "Hvor sjovt... Det ligner helt præcist vores soveværelse og badeværelset mindede også om vores hjemme inden jeg besvimmede" hørte jeg mig selv sige og blop! Der ringede vækkeuret.

Okay... Jeg så altså ind i et værelse der lignede hundrede procent det værelse jeg selv lå og sov i da jeg vågnede.... Jeg så mig selv i min drøm... Jeg så det sceneri jeg ville vågne op i i min drøm få sekunder før jeg vågnede.... Det må da betyde noget... Gør det ikke?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar