tirsdag den 26. marts 2013

Ringenes Herre update: De sidste svære sider

Så nu er jeg færdig med alle syv bøger - og dog... jeg mangler stadig en del appendikset men hvis vi ikke tæller denne del med tog mig cirka 31 dage at læse 1340 sider af "tungt opløseligt" stof hvilket må være meget godt gået. Jeg synes selv bøgerne har været gode og ikke så vildt tunge og hårde at komme igennem som jeg havde frygtet. Måske hjælper det også lidt på det at jeg nåede mit lille mål inde i hovedet som hed at jeg ville slå Dom og læse Ringenes Herre på under to måneder - hans slog hans fars væddemål med at gå fra seks måneder til to og jeg slog så hans rekord ved at gå fra to måneder til en (hvis vi siger det var en lang måned)

Af Ringenes Herre the Return of the King mangler jeg nu 70 sider (så vi ender med når jeg er helt færdig med at have læst 1510 sider) hvor at 45 af dem er hardcore historie om menneskernes konger, riger osv. og hvor der så kommer 19 sider omkring årene i Middle Earth både før og efter vores historie (noget tekst men mest tidlinje) også kommer der Stamtræer (mine gode venner), halvanden side om skriften og sprogbruget i landet, også en kort faktabogs agtig inddeling om de forskellige racer i Middle Earth som fylder 8 sider.

Jeg vil ikke holde jer opdateret på samme måde med denne del af bogen da jeg har nok at gøre med at skrive ned i mit dokument med de næste 45 sider og derefter slappe lidt mere af med resten hvor jeg nok også skriver lidt småt ned men nok vil få mest ud af at skanne tidlinjen og stamtræerne.

Jeg vil tilgengæld give jer besked med hvornår jeg er helt færdig med denne opgave for at vi så kan se om jeg stadig holder mig indenfor tidsrammen ellers i alt må erkende mig slået af en Brandybuck


Ingen kommentarer:

Send en kommentar