lørdag den 9. marts 2013

Ringenes Herre update: Gandalf the White

Så er vi tilbage ved Gimli, Legolas og Aragorn igen. De finder endelig spor af mindst en hobbit og følger efter dem til højen hvor Merry og Pippin forsvandt sammen med Treebeard. Der møder de Gandalf igen som nu er blevet Gandalf the White. Gandalf fortæller dem om at hobbitterne nu er sammen med Treebeard og der snart sker noget stort over ved Isengard og beder Aragorn ride til Théoden - Rohirrimernes konge. Legolas og Gimli følger stadig med selvfølelig.

Tja.... måske nok mit korteste resume af et kapitel indtil videre. Men det var også kun på 20 sider og det meste var Gandalf der snakkede om forskellige ting - det er nok ikke så spændende for jer at læse såeh

Den jeg synes stadig det er en god bog - jeg tror jeg har fundet ud af systemet i the Two Towers - den tredje bog er om Gimli, Legolas, Merry, Pippin og Aragorn, mens fjerde bog er om Frodo, Sam og Gollum. Ja, jeg kom til at snydekigge - sorry

Også i en anden bog har jeg snyde kigget - i The Return of the King - bagerst er der HOBBIT STAMTRÆER!!!! FUCK YEAH!!! den bog SKAL jeg bare låne på engelsk så jeg kan få ALLE navnene rigtigt - Tolkien - I love you


Ingen kommentarer:

Send en kommentar