søndag den 10. februar 2013

To langtidsprojekter færdige - fuck yeah!

Jeg blev færdig med to store projekter i dag. Så glad ^^

Først blev jeg færdig (eller næsten) med mit tegn-alle-hobbitter projekt
Det gik ud på, som navnet beskriver, at tegne alle hobbitterne - både i hånden og på computeren via det gode program paint tool SAI
Jeg ved i hvert fald at to af tegningerne i hånden har cirka taget 45-50 minutter at tegne, så hvis vi nu antager at alle tegningerne har taget 45 minutter har jeg alene på at tegne i hånden brugt 3 timer ...
Her i dag besluttede jeg mig for at tjekke hvor lang tid det tog at lave en af "tegningerne" via paint tool SAI - så jeg hørte They're taking the hobbits to Isengard 10 hours imens og tog tid
Resultatten blev 1:57:47 timer ....så hvis vi siger at en tegning på¨computeren tager 2 timer så har jeg alene via computeren brugt 8 timer
11 timer på otte tegninger - wow
Normalt tager det ikke så lang tid på computeren men har gjort mig ekstra umage denne gang tror jeg
Her er resultatet:



Pippin - Peregrin Took ^



Merry - Meriadoc Brandybuck ^



Sam - Samwise Gamgee ^



Frodo - Frodo Baggins ^

Ville så også have lavet Bilbo men han er jo også mest med i Hobbitten så det må være mit næste "miniprojekt"

Dette var så den mindst tidsmæssige af de to projekter jeg er blevet færdig med. Har fået lavet min trøje færdig. Fik en t-shirt til jul som jeg var en smuuuuule kedelig - så jeg besluttede mig for at lave den lidt om. Det er så en måned og fire dage siden i dag jeg begyndte og jeg er blevet færdig i dag - dejligt at være færdig

T-shirten inden jeg havde lavet noget - forsiden


Færdig 

T-shirten inden jeg havde lavet noget - bagsiden


Færdig >

Ingen kommentarer:

Send en kommentar