søndag den 24. februar 2013

Min yndlingsnummer af Rolling Stone


Ja, jeg får det Amerikanske Rolling Stone hver måned. Desværre jeg en måned eller for sent til at få dem hvor Green Day var på forsiden så dette må i stedet være mit yndlingsnummer... hvorfor? Åh, blot en masse små grunde ^^ 

Side 12 har en helt speciel historie ... kan bedst forklarer det som en dialog: 

Mig: *slår op* er der noget spændende musik på "the Playlist" denne gang
Mig: Nej? okay så
Mig: VENT! 
Mig: den sanger.... han ligner viiirkelig meget Elijah Wood!? det bliver jeg nødt til at se 

Mig: FUCK! 
Mig: Det er sku' Elijah 
Mig: JEG KUNNE GENKENDE HAM 
Mig: FUCK YEAH
Mig: *happiness* 

Side 54 og 55 (artiklen fylder til side 57) 
Giver sig selv ^^ <333

Side 71 + 73 
Uno på en ottende plads :O!!! AWESOME!!! <333

Side 104
Giver også lidt sig slv ^^ <33









Ingen kommentarer:

Send en kommentar