mandag den 18. februar 2013

"Sminke" fail

Holdte lidt fødselsdag for Billie Joe i går. Han blev 41!!!! Tillykke til vores gamle dreng x3 <333
På grund af dagens anledning havde jeg taget min sorte skjorte med alle de flotte Green Day mærker på og det røde slips - lidt en blanding af 21st Century Breakdown (albummet fra 2009) og American Idiot (albummet fra 2004) looket


Også skrev jeg Billie Joe og 41 på mine kinder - jeg havde bare lige glemt at det skal man ikke gøre i et spejl
Så vi sad der i bilen på vej ind og se Cirque Du Soleil (godt show forresten - nærmest et cirkus kun med akrobater, det er vist også en skole i Frankrig der hedder det - akrobatskole) da min far udbryder:
"Hvorfor har du skrevet 41 på din kind SPEJLVENDT!?"


*facepalm*
Det blev jeg drillet med resten af aftnen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar