fredag den 22. februar 2013

Det røde felt

Okay jeg er pænt FRUSTERET lige nu!
Jeg har lovet at være sammen med en - du ved, hænge ud bare på venneplan
Han skulle vælge hvad vi skulle lave også vælger han at vi skal tage i biograffen UDEN at fortælle mig hvilken film og hvilken tid før her PÅ DAGEN!!!? Altså wtf!?!?!
Jeg har ikke så mange grænser .... jeg kan holde ud at blive skubbet rundt og dit og dat men alligevel så rammer ham her alle mine yderpunkter og får mig op i det røde felt: 1. Løft mig IKKE 2. Giv mig besked i BESLUTNINGSPROCESSEN hvad for en film du har overvejet vi skal se 3. Lad mig få lov til at kommentere og have indflydelse på TIDSPUNKT!!! 4. SKRIV DOG FOR FANDEN TIL MIG HVAD DU HAR FUNDET UD AF OG SVAR IKKE BARE PÅ DE NEMME BESKEDER

Og han kommer lige om lidt .... det skal nok blive sjovt >.<

Ingen kommentarer:

Send en kommentar