tirsdag den 19. februar 2013

Beecake

Forresten .... lige da det gik helt galt i dag opdagede et nyt band ^^
Eller... ikke helt nyt
Jeg researchede lidt i lørdags.... jeg havde hørt at Billy Boyd (Pippin) havde et band men det var først lørdag jeg fandt ud af de hed Beecake
lol et bandnavn egentlig
Men så i dag så jeg et gif-set med dem og tænkte... ej bliver da nødt til at høre hvad det er for noget
Tja.... jeg er lidt væk i Billy's stemme nu :S Den er så afslappet, det er helt dejligt
Det er roligt hans musik i forhold til noget af det andet jeg hører... ikke fordi jeg ikke bryder mig om Billie Joes fantastiske stemme eller Gerard's eller Dexter's høje skingrer stemmer .... Billy's er bare god på andre tidspunkter ... når du vil ned på jorden igen ....
Derfor må jeg indrømme... jeg købte deres lp fra sidste sommer på Itunes


DEN KOSTEDE KUN 16 KRONER



....don't blame me 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar