mandag den 4. februar 2013

Deviantart

Jeg har overvejet at få en deviantart 
Jeg tegner meget - nogle gange bliver resultatet bedre end andre. Men mange i min omgangskreds synes det jeg laver er godt og at jeg kunne tjene penge på det. Smigre måske men jeg synes det er dejligt! 
Jeg har fået lyst til at dele mine tegninger endnu mere end jeg gør i forvejen. For det er trods alt noget jeg bruger meget tid på og det ville være fedt at møde nogen der kunne give mig gode råd eller kritik, samt måske komme med idéer til hvad jeg skal tegne. 
Men jeg er lidt tilbageholdende - deviantart er jo en hel ny verden .... ja, min søster har det men hun er også manga tegner - jeg tegner mere hen ad portrætter osv. så alt dette med pludselig at folk kan se alle dine mangler osv. gør mig lidt nervøs.... og især hvis jeg kunne komme til at rp'e .... det er jo så meget nemmere med en person som man selv har opdiget men det duer jeg ikke til .... hvad vil de ikke tro hvis jeg nu kludre i karakterene .... 
Piiiv 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar