fredag den 1. februar 2013

Jeg er sindsyg frisk i dag! og dog...


Jeg har haft mine mærkelige opture i dag - uden altid at vide hvorfor
Jeg vågner op hel frisk - den følelse forsvinder dog da jeg kommer i skole
Jeg bliver helt frisk og hopper rundt som en sindsyg i gymnastisk - mister så noget af energien under opvarmningen.
Jeg er i slutningen af dagen helt død og vil helst bare hjem - men skal liiige blive der og holde café.
På vejen hjem møde jeg dog en rollespilseuntusiast og begynder at tale sammen på vej mod Ballerup - optur igen!
Kommer hjem, stadig glad og frisk efter den seneste optur - falder dog ned da jeg skal hjælpe med at slæbe en sofa .... som i nok kan se har min dag både været op og ned - en stor rutjebanetur af følelser som ikke kan blive enige om at være træt og at være frisk, glad eller irriteret... but who cares!? It's friday ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar