lørdag den 16. februar 2013

I have failed!

Jeg har fuldstændig fucked min historie om hobbitterne op :S
Jeg har nu fået lidt mere viden omkring hobbitternes familie og jeg har totalt kludret i det! Jeg har dog skrevet i starten at historierne er skrevet uden at have læst bogen men jeg føler mig stadig fucking dum ><

Her er noget af det jeg har fucked up!!!:

* Merry er enebarn - i min historie har han en søster
* Pippin har fire søskende og de er alle sammen piger - i min historie er han den miderste af tre brødre
* Har selv opfundet to hobbitter - Merrys søster Helena og klassekameratten/bøllen Shannon (men det vidste jeg godt var fuldstændig forkert før)
* Der er måske en chance for at Merry og Pippin er i familie - det er det ikke i min historie
* Pippin er måske 11 år YNGRE end Merry - i min historie er de jævnaldrende


Vidste heldigvis godt at Sam havde søstre da jeg skrev historien og har ikke gået ind og fortalt om Frodos familie udover mor og far.

Det er nok bare småting men jeg kan stadig ikke lade vær med at tænke på dem.

Så godt råd: lav research før du prøver at skriver en fanfic der skal virke troværdig!

Og jeg kommer nok til at bruge lidt tid på at finde ud af hobbitternes familie træer men endnu vigtigere - alder i forhold til hinanden .... for det kan da ikke passe at Merry er 11 år ældre end Pippin og Frodo er 11 år ældre end Merry kan det!?!?!!?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar