søndag den 3. februar 2013

Du har fortjent dræberblikket i dag, mor


Jeg har en af de dage hvor der ikke skal meget til før min mor pisser mig fuldstændig af - Men hvorfor dog flippe ud på hende når man i stedet kan sende hende et blik der siger alt! Det er nemmere også har jeg heller ikke såret hende direkte - blot sendt hende et signal om at hun måske skulle slappe lidt af. Men hvad gør man så når det ikke virker? 
Hun forstår ikke at jeg gerne vil koncentrere mig når jeg sidder og maler, hopper ind foran mig hele tiden like "se lige mig se mig se mig se mig" hun kan ikke finde ud af at jeg ikke har lyst til at tale om pligter og ting jeg burde gøre når jeg prøver og sidde at lave opgave (det var så mest i går men stadig) også snakker hun til mig som om hun tror jeg hører hvad hun siger når jeg har høretelefoner på - der er noget der hedder højt musik og der er noget der hedder kan-ikke-høre-hvad-du-siger-så-du-må-gentage-eller-prikke-mig-på-skulderen-og-kun-hvis-det-er-vigtigt 
Mødre .... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar