mandag den 11. februar 2013

Tegneblokering

Jeg tror jeg har en af det kendte tegneblokeringer på grund af mit humør... Jeg prøver hele tiden at tegne så flot især nu hvor nogen regner med mig men det ligner mindre og mindre hvad jeg prøver at tegne og lige meget hvilket billede jeg prøver at tegne efter går det galt.... Ja, jeg troede jeg kunne få humøret op igen - lige efter at det er røget helt ned i kulkælderen fordi jeg var sulten men kunne ikke finde noget godt at æde og til gengæld smed mad udover hele gulvet.... Tja... da jeg så så noget jeg aldrig havde set før på tumblr... en bruger som vil have at jeg skal tegne noget for hende, så troede jeg det ville hjælpe... jeg vil gerne, meget gerne .... jeg elsker at tegne og sådan og jeg elsker at se folk blive glade for mine tegninger.... men hvor meget hjælper det når jeg ikke finde ud af at gøre det ordentligt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar