tirsdag den 12. februar 2013

Cola imod mavepine

Så er det desværre blevet den tid på måneden og igen var jeg ikke forberedt - heldigvis var det ikke så slemt  i starten og fandt en sød ven som jeg kunne låne af. Desværre hjalp det ikke meget på den oppustethed og mavepine som fulgte med - jeg tog endda tog piller men blev stadig småirriteret, træt og uduelig - så jeg tog en anden strategi i brug - cola. Så efter skole (eller... efter ALLE ANDRE HAVE FRI MEN OS MED MEDIEFAG HAVDE TRE TIMER EKSTRA PÅ LANGE DAGE) gik jeg op og købte en cola - og utroligt nok hjalp det faktisk pænt hurtigt (!) Også luksus nok havde vi så kun én time i dag fordi vores lærer tog hensyn til folk der er med i skolemusicalen

Moralen med denne historie? Hvis du har ondt i maven - Drik en cola
- Fordi at det kan hjælpe at bøvse det hele op


Ingen kommentarer:

Send en kommentar