søndag den 10. februar 2013

Lektiemusik

Som jeg nævnte i mit tidligere indlæg hørte jeg They're taking the hobbits to Isengard imens jeg lavede en af de fire computere tegninger - det lyder måske lang tid at høre den samme sang på repeat - 1:57:47 - men så kan jeg blot fortælle at jeg er oppe på 6:16:40 timer af den sang
Jeg bruger den lidt som baggrundsmusik til lektierne - det er den rigtig god til fordi den er sjov, lallet, let at gå til også er det ikke en man behøver at lytte 100% hele tiden til da den kører i det samme
Hvordan kan jeg klare det uden at blive træt af sangen? I don't know.... sangen gør mig faktisk mere frisk - kunne slet ikke sove efter første gang jeg lyttede til den og det var kun i 50 minutter ....
Jeg tror det handler om, om man synes sangene er irriterende eller ej - for eksempel er jeg allerede ved at dræbe Nyan Cat efter 2 minutter... man skal bare finde sin melodi så går det alt sammen ^^


Ingen kommentarer:

Send en kommentar