onsdag den 6. februar 2013

Djævlen klædt i rødt

"Se djævlen er her! Klædt i rødt! Se de horn! Djævlen er på skolen - klædt i rødt, klædt i rødt for top til tå"


Ja, denne "djævel" var så mig .... Jeg havde lige taget jakke på og havde valgt at i dag skulle jeg have ensfarvede røde bukser på... Mine sko er røde samt min vinterjakke... Jeg havde endelig fundet min hue med djævlehorn igen så den havde jeg også valgt at tage med. 
Der gik ikke fem minutter på gangen på vej hjem fra skole siden jeg havde taget overtøj på og skjult hovedtelefonerne under huen før en eller anden råber efter mig. Djævle, klædt i rødt .... tror du at du er smart eller hvad!? Den joke er alt for indlysende - og mere sårende end man lige går og tror .... nogen går meget op i deres tøjstil .... Mig? jeg rystede bare på hovedet indvendigt og gik helt kold ud ad døren... min ven sagde så også bagefter at jeg bare skulle ignorere ham... Det var jeg alligevel glad for at han sagde ....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar