mandag den 25. februar 2013

Jeg drømmer om parrykker

Jeg vil ha en HOBBITPARRYK!
det sagde min drøm også til mig i nat
Vi skulle til at flytte ind i et nyt hus
Der var mange ting, rigtig mange ting
Selve huset var brunt, et lille træhus
Men så hang der, ligesom i butikkerne, hylder med uåbnede parykker
Imellem de langhårede parykker fandt jeg en som lignede Doms hår uden striperne og tre ud af fire hobbit parykker - Sams var der ikke
Jeg holdte den ene i hånden - tror det var Pippins - jeg stod lidt og smilede, var så tæt på at tage den men lod vær
Og ja... de var alle væk da jeg kom tilbage til værelset *piv*
Jeg fik aldrig min hobbit parryk
Aprospros parrykker - der er kom-som-du-vil fest på min skole her på fredag - det ville have været så godt hvis jeg var kommet som hobbit - men kan ikke nå og lave fødder og finde en ordentlig parryk i tide - asdfghjkljhgfdsdfghjkkjhgfdfggf....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar