lørdag den 6. april 2013

What was I even doin' 'ere?

Åh ja... så sent som i torsdags....
Fuck en dag i torsdags - men frivillig musik var nu nok den værste...
Ironisk nok havde min mor lige om aftnen sagt at hun glædede sig til jeg kom hjem for frivillig musik
"For så er du altid i så godt humør"
Ikke denne gang ven

Jeg spillede ad helvedes til! Min hånd gjorde ond af helvedes til efter at prøve endnu engang at lære F-dur... Min finger blødte for så smart er jeg at rive et sår op inden timen! Også kunne jeg overhovedet ikke følge med alle de pro mennesker... Fuck hvor var jeg nede - det var her man faktisk rigtig finder ud af hvor ringe man er... når man første gang efter pausen ikke engang kan holde rytmen ... for ikke engang det kunne jeg efter selv mine akkorder blev gjort nemmere ... Det tog også noget tid før det kunne lade sig gøre for som læren nok opdagede så havde jeg SLET ikke lyst til at se på ham da jeg var helt langt nede... At spille noget kunne slet ikke lade sig gøre for jeg kunne jo alligevel ikke følge med eller hører hvor fanden vi var henne i sangen ...

Så ja... Jeg stortudede både midt i timen og efter timen fordi jeg STANK AF HELVEDES TIL! Det er på disse tidspunkter jeg overvejer om jeg overhovedet duer til det her! At spille musik i grupper altså ... Selv læren og vennernes trøstende ord hjalp Nada og selvom jeg nu er nede på jorden igen så tror jeg stadig ikke helt så meget på dem som jeg måske burde ....

((Skema over tanker og hvilken karakter jeg ville give mig selv for denne uges frivillige musik - kommer måske flere af disse))



Ingen kommentarer:

Send en kommentar