søndag den 21. april 2013

Skizofreni ud over det sædvanlige/Klæberi

I fredags var der galla... gik faktisk super godt men det er en anden historie... for til galla fik vi priser ... ja i vores egne klasser
I vores klasse bestod prisen af at stykke papir og tape... Vi var nok den klasse med ringeste oppyntning og mest primitive priser overhovedet - men vi alle fik en
Jeg fik... *drumroll* årets trio... for jeg går altid sammen med to andre ... men ironisk nok var de der begge to ikke den dag så jeg gik rundt med et stykke papir på min kjole hvor der stod årets trio selvom jeg kun var en person - enten er det skizofreni ud over det sædvanlige eller også gætter folk nok at de to andre må være fraværende..

Det er faktisk meget sjovt med det der med trioer... for jeg lander altid med at befinde mig i sådan trioer duoer eller som sidste år i tiende klasse hvor vi var en sekskløver:

0-3. klasse: duo - Første dag mødte jeg en pige som kom over og hilste og derefter var vi ALTID sammen

Første halvdel af 4. klasse: Singleviolin - en ny pige startede i klassen og jeg blev "kasseret" og var genert til at gøre andet end at se på de to andre
Sidste halvdel af 4. klasse - 9. klasse: Trio - snakker med ny pige da den gamle er på ferie og vi bliver venner - da vi skifter skole og lander i en mindre god klasse holder vi også endnu tættere sammen og forbliver trio igennem hele to skoleflytninger (på tre forskellige skoler)

Introtur i 10. klasse: Møder en dreng mens vi venter på at komme ind og spise mad - bliver gode venner
 Resten af 10. klasse: Sætter mig over til dreng i de timer vi har sammen og bliver ret så gode venner med alle der sidder ved det bord (mest to-tre stykker mens vi sad omkring 6-7)

Første dag i 1.g: Kommer i snak med en dreng fra den nye klasse - den første uge taler vi overdrevent meget sammen og bliver venner
Efter omkring tre måneder i 1.g: Sætter mig ved tilfældig pige til morgensamling og kommer i snak med hende - vi bliver venner
Efter juleferien i 1.g: Kommer i klasse med både drengen og pigen og vi bliver "trioen" - vi arbejder nærmest altid sammen for vi er seriøse og vi snakker godt sammen

Og en lille ekstra kategori er frivillig musik:
1. omgang: Ville kun hjælpes af denne ene dreng (min fangirl kalder jeg ham - vi er fan af det samme band og det var sådan vi mødte hinanden) og lærerne - var faktisk de eneste der kunne lære mig noget 
2. omgang: Tja... pigen og min fangirl er der samt en drummerboy fra anden og en fra tredje så de fire klæber jeg mig måske lidt op ad

Der kan i se - jeg klæber mig nærmest til nogen så snart jeg får kontakt... Jeg har ikke noget problem med det selv udover at jeg godt kan være lidt på skideren hvis de ikke lige er der eller hvis jeg bliver sat i gruppe med nogen andre jeg ikke kender så godt - og det er især hvor de er højrystede og vilde... Det duer jeg ikke til y'know


Ingen kommentarer:

Send en kommentar