lørdag den 27. april 2013

Gaver

Her for noget tid siden kom jeg ind på at Tolkien muligvis kunne lide af araknofobi - nu har jeg fået bekræftet det i min nye bag-filmen bog til the Hobbit hvor der var et kort kapitel om Tolkien om hvordan han fik skrevet the Hobbit, the Smiallion og Lord of the Rings.


Nu har det været min fødselsdag og jeg har fået en masse gode gaver - kun to ting der skulle byttes og de er blevet byttet til noget andet som stod (eller ikke) på ønskesedlen - så jeg er tilfreds og glad :)

Gaver er egentlig en dejlig ting - min veninde har dog det på den helt modsatte måde - hun kan ikke lide at få gaver og vil hellere undvære end at se dem der giver hende gaver blive skuffet over hun ikke kunne lide gaven oO jamen sådan er vi vil alle forskellige - eller hvad?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar