fredag den 5. april 2013

Den gnist jeg havde brug for!

Sommetider er det som om hele ens verden har ventet på dén person som man bare ikke har talt med i hundrede år også snart man ser denne ene enkelte person igen og taler glemmer man helt at man har været træt, ked af det, havde en møjdag i går osv... Det skete i dag ... Det er bare så dejligt at tale med hende for trods hun nok er meget ældre end mig så går hun i lidt det samme (hvis ikke sommetider vildere) tøj end jeg gør, hun kan lide det samme som mig og hun svarer super godt og muntert når jeg "halv-fangirler"

Ja også fik hun det lige til at slå klik i min hjerne også fangede den på en bestemt ting:
CA "Jeg synes du skal prøve at spille rollespil - det er supersjovt"
Mig "Jamen jeg *masse argumenter....også jeg er alt for stor til de roller jeg gerne vil spille"
CA "Du kan da bare fantasere lidt - være en blanding... som en hobbit og en elverblanding"
Mig "...."
CA "...."
Mig "SØN AF FARAMIR I SOM ER SØN AF PEREGRIN th th THAIN PEREGRIN I AF THE SHIRE!"

Så ja... den har kørt i mit hoved indtil nu .... først twistede jeg den til at blive en af Sams børn i stedet men nu ser jeg at Pippins søn Faramir faktisk gifter sig med en af Sams børn så det passer godt sammen på denne måde.... Og ja - jeg mener SØN fordi selvom jeg nok har en pigelig lys stemme (søsters ord) så kan jeg altså bedst lide drenge hobbitterne og derfor kan ikke forestille mig at spille pige... selvom jeg nok ikke kan forestille mig at spille rollen alligevel men at digte videre på ideen kan aldrig skade... hvis ikke andet kan jeg få en god lille historie ud af det ^^ tak CA 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar