onsdag den 22. maj 2013

Skal, skal ikke

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg vil. Når jeg er sammen med de to sangfugle føler jeg mig i vejen også ønsker jeg at have min fangirl ved min side. Når vi er alene føler jeg for nærgående også ønsker jeg mig væk derfra. Jeg ved ikke helt hvor jeg står eller hvordan jeg skal opføre mig. Alt dette med kærlighed er helt nyt for mig.
Jeg har oplevet disse såkaldte "sangfugles" kærlighed. Baggrundshistorie: pige fra min klasse samt en dreng for 2.g. De begge synger til frivillig musik og har herfra fundet "halvt sammen" - helt eller halvt jeg kan ikke finde ud af det.
Nå men jeg har så prøvet at sidde mens vi havde DHO projekt og se på de to hygge, nusse, pusse og snakke sammen, meget privat og mere og mindre fuld offentlighed. Eller undertegnede...
Jeg var den eneste der var der... men de lod som om jeg ikke var der, intet kunne høre, intet kunne se. Jeg sad bare der og tegnede - meget normalt...
Til sidst gik jeg... Jeg kunne ikke klare det mere. Helt seriøst! Jeg blev trist og ensom og manglede nogen jeg kunne snakke med og nusse med eller blot have menneskelig kontakt med - i form af en samtale vist det var muligt. Men så kom jeg til at tænke på hvor selvisk det lød også gik jeg.
Meget voksent. Brokker sig over når man kan nusse og brokker sig over når man ikke kan...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar