mandag den 6. maj 2013

Desorienteret og måske en lille smule...

Fandt mig selv godt og grundigt desorienteret i dag - alle virkede som om de vidste MEGET mere om ting som jeg ikke havde nogen som helst anelse om var sket. At en holdte fødselsdag som jeg faktisk kendte også gik min verden under fordi at der åbenbart til den fest skete ALT! Ikke fordi jeg kunne have været der - ingen inviterede mig... jeg vidste ikke engang den fest fandtes før her i dag da en af mine venner blev spurgt om han havde det bedre i dag - bedre... i dag?
Nå ja og som det ikke var nok... Selvfølgelig jeg bebrejder hverken dem eller mine venner... første det første var de fleste af dem der var med til festen asbergere og der er jeg aldrig blevet hundrede procent accepteret tror jeg fordi jeg er "neurotyp" ikke engang min fangirl havde tænkt sig at inviterer mig med for han troede vist ikke han måtte ... MEN
Ja, min ikke-asberger ven havde været med - for hun undrede sig over JEG ikke havde været der!? Det er det mit hoved ikke forstår! Ja fint nok - også hun kysser med en anden dreng det er også fint ... HVIS JEG VIDSTE DE HAVDE NOGET - det vidste jeg heller ikke!! Jeg er langsom, jeg er uvidende, og jeg føler mig en lille smule holdt udenfor... men det går nok vel... håber jeg...

Sådan er det vel at være udenfor gruppen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar