mandag den 6. maj 2013

Jeg kan godt lide at skrive...

Jeg er næsten blevet færdig med vores store opgave i dag - jeg kun mangler kun dette formalia pynt som jeg kalder det - altså alt det med forside, indholdsfortegnelse, litteraturliste, bilag og noteforklaring. Det skal jeg have hjælp til i morgen...

Selv min lærer blev vist lidt overrasket da hun så at jeg, på blot jeg ved ikke 3-4 timer? Hvad noget at komme OVER det antal sider jeg måtte lave i opgaven!? Men okay og dog så ikke helt for jeg laver mange afsnit... jeg har regnet det ud til at være cirka 5,32 normal sider, hvor den mindst måtte være 5 så det går

Alle de andre jeg mødte virkede jaloux over det hvilken jeg både forstår og ikke forstår.... jeg skriver bare... Det bliver sikkert noget værre lort alligevel...

Jeg kan godt lide at skrive... jeg har mine to historier (jeg fandt en gammel en som jeg er gået kort videre på) på over 25 sider begge to samt en masse små, jeg har mine ufærdige hobbit historier, jeg har en lille novelle samling, jeg har min biografi om Berry der STADIG ikke er kommet ud også har jeg min tumblr og denne blog... ja jeg kan godt lide at skrive

Undskyld .gifen .... havde bare lyst til at bruge den der - lidt derpy y'know


Ingen kommentarer:

Send en kommentar