mandag den 6. maj 2013

Klubben can handle me - but I can't handle it

Jeg var faktisk på klub er i fredags - en rock klub i København.... Det var okay, måske ikke noget jeg ville gøre igen hvis det ikke var på grund af livebandet. Det var faktisk ret så godt. Jeg hoppede lidt rundt (LIDT) Før var jeg så træt at jeg næsten faldt i søvn (hvad havde jeg regnet med - det var fredag og jeg havde været i skole) og bagefter stod jeg akavet og kiggede på alle andre danse (jeg kan bedst lide at kigge især når jeg ikke kender sangene men alligevel, jeg følte mig lidt i vejen men kunne ikke få for min følgesven hyggede sig jo)

Jeg vil nu også sige at noget af oplevelsen blev ødelagt fra starten (ja I know nu er jeg negativ igen) fordi min følgessvend (som var min fangirl forresten) lige skulle nævne den anden gang han havde været der sammen med hans ven som både er udadvendt og al muligt som så fik fem telefon numre og blev venner med alle... og hvor sjovt de havde det... også kommer han med mig, den lille grå mus som heller vil gemme sig i hjørnet af skræk... virkelig sjovt ... Virkelig. Det. Morsommste. I. Verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar