onsdag den 19. juni 2013

Sony Vegas back agayn

Nå ja... JEG HAR FÅET SONY VEGAS IGEN!!! Denne gang rigtigt!
Meget bedre end movie maker men helt movie maker kan vi ikke smide af pinden fordi det viser sig at de videoer som kommer fra DVD'erne ikke kan sættes ind direkte i Vegas så først skal jeg konverterer dem via movie maker også kan jeg arbejde med dem >< Et værre arbejde især fordi det meste af tiden sidder du og venter på at den gemmer

Aprospros det.... det her er lidt pinligt men jeg havde problemer med at finde ud af hvordan i al verden man gemte den færdige video - ja det tog mig så et par dage at finde ud af det ><

Men her er så min første eller anden video lavet Vegas hjemmefra - er selv meget glad selvom den nu ikke er perfekt det er de jo aldrig og at den sidste video er ganske uskarp kunne ikke konverteres i movie maker så gjorde det i YTD hvilket gjorde filen ganske ganske lille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar