onsdag den 19. juni 2013

Lykkeblusen

Denne trøje betyder meget for mig på flere måder
1) det var den første Green Day trøje jeg selv købte UDEN at arve den
2) Den er blevet min lykketrøje

Her kommer historien:
I tiende klasse havde jeg denne trøje på hver gang jeg skulle til mundtlig eksamen... to ud af de tre gange fik jeg tolv og den sidste fik jeg syv hvilket er godt fordi det var engelsk og mit england er ikke særlig god y'know ... så derfor fik den lidt for sjov kælenavnet "lykketrøjen"

Her i 1.g har jeg også haft den på til først en Naturvidenskabs prøve her inden jul hvor jeg fik tolv og nu her til DHO hvor jeg fik to tolvtaller - både en for min opgave og en for min mundtlige præsentation og ja jeg læste op med et flabet toneleje da jeg spillede Erasmus det var sjovt og gav bonus selvom jeg ikke troede det

Så selvom jeg ikke er den der tror så meget på overtro og held i genstande så er det altså blevet en tradition at denne bluse skal på til mundtlige prøver/eksamen/whatever... bare hvis den nu har noget at sige i den gode statistik


Ingen kommentarer:

Send en kommentar