onsdag den 12. juni 2013

Læseferie randomness

Det er forresten noget tid siden jeg har fået jeg opdateret med nogen af de mange mærkelige ting jeg laver i min læseferie... Tjo jeg blev færdig med videoen i movie maker jeg snakkede om
Jeg har fået lavet et tegne rematch
Jeg har været i København og købe nye ting
Jeg har lånt Silmarillion på biblioteket og er igang med at læse den
Jeg er nået til Two Towers af Lord of the Rings serien på engelsk
Jeg har fået været på malerkursus (her er et ikke-helt-opdateret billede af resultatet)

Jeg har fået set Hooligans og andre film
Jeg har fået skrevet en novelle + små sagaer/ekstramateriale til min påskehistorie
Også har jeg været til tre skriftlige prøver
Mangler stadig to mundtlige og ellers går tiden nok med mærkelige ting


Ingen kommentarer:

Send en kommentar