onsdag den 12. juni 2013

Skriger ud privat - Hobbitten er ikke en nitte

"Jackson formåede med sin forrige trilogi, at gøre alle til Tolkien-fans – også dem, der aldrig havde åbnet bøgerne – mens han her henvender sig til de allerede overbeviste. Og oven i købet de mest dedikerede af slagsen. De fleste andre ville nok have været fint tilfredse med en enkelt film. Det her føles nærmest som at se en næsten tre timer lang prolog"

Dette læste jeg på Ekstra Bladets hjemmeside og derfor besluttede jeg mig for at lave lidt kritik af kritikken her hvis i forstår hvad jeg mener:
Jeg havde ALDRIG set hverken LotR eller læst bøgerne, aldrig hørt om hobbitten før den December.
At sidde i biografen var vildt og storslået og jeg synes ikke selv filmen virkede langtrukken eller som dialog hele tiden. Jeg følte mig godt underholdt og inspireret til at læse Tolkien.

Lyt ikke altid til hvad du læser er der blevet sagt og det vil jeg gøre - jeg glæder mig stadig til premieren i December hvor jeg vil for alt i verden prøve at være med klædt ud og hele tjansen og nu kommer spændingen endnu mere op da jeg har set den nye trailer der er kommet:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar