mandag den 28. januar 2013

Den første hilsen

Ehm .... hello 

Nå men dette er så min blog. En stor blanding af alle mine følelser og tanker - lidt ligesom en åben dagbog. For det er det gode ved en blog - du bestemmer 100% selv hvad der skal stå i den. Der kan være alt ligefra irriterede miner om personerne i ens liv eller hvordan alt går skævt i den travle hverdag til detaljerige beskrivelser af den første kærlighed. Tja... min blog er ikke en undtagelse. Måske lige bortset fra forelskelsesdelen. Jeg er ikke moden nok endnu har jeg fundet ud af. Til gengæld så er jeg pjattet med Lotr, Green Day og hobbiten så der er en mulighed for at mine indlæg bliver lidt påvirket af dette.

Jeg vil blogge hvad der lige falder mig ind. Jeg vil blogge om skolelivet som en almindelig teenager i 1.g STX og jeg vil blogge om fantastiske overraskelser eller blot små fede ting der sker i min hverdag.

So welcome to the shire mate and have fun 'ey?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar